Begin je dag met een lach: grappige marketing jokes om de werkdag door te komen

Soms heb je van die dagen waarop alles tegen lijkt te zitten. De helft van je team is niet op kantoor, Steve van de financiële afdeling heeft het laatste stuk taart gepakt, en je motivatie? Die is nergens te bekennen.

Op dagen zoals deze helpt een beetje humor. Daarom hebben we hieronder een aantal hilarische marketinggrappen verzameld om je werkdag op te vrolijken.


1. wat moest een twitter-gebruiker doen om blauw te worden?

👉 €8 per maand betalen.


2. waarom ging de social media manager naar de markt?

👉 Om wat ‘organische content’ te scoren.


3. wat hebben hippies en seo-experts gemeen?

👉 Een liefde voor alles wat biologisch is.


4. wat is de beste plek om een geheim te bewaren?

👉 Pagina 2 van Google.


5. waarom kocht de front-end developer het appartement onder het zijne?

👉 Hij wilde altijd al een subdomein hebben.


6. waarom wist de vader dat zijn dochter een goede marketeer zou worden?

👉 Haar eerste woord was: data.


7. hoe haalde Yoda zijn eerste lead binnen?

👉 Hij gebruikte de ‘Sales Force’.


8. wat ziet een seo-expert als ze een tweeling ziet?

👉 Dubbele content.


9. het is niet dat ik weinig volgers heb op social media…

👉 Ik ben gewoon goed in social media-afstand houden.


10. wat is het favoriete deel van een zoekadvertentie voor een filmregisseur?

👉 De call to action!


11. ik maakte een grap over organisch bereik op Facebook…

👉 Niemand snapte ‘m.


12. wat doet een marketingdirecteur van een koekjesmerk op z’n eerste werkdag?

👉 Cookies accepteren.


13. waarom stapte de marketeer van de trampoline af?

👉 Hij was bang voor zijn bounce rate.


14. waarom is daten met een religieuze marketeer lastig?

👉 Ze proberen je altijd te converteren.


15. wat is een landingspagina op het strand?

👉 Een bestemming-url.


16. hoeveel marketeers zijn er nodig om een gloeilamp te vervangen?

👉 Geen, ze hebben het geautomatiseerd.


17. waarom houden seo-experts van filerijden?

👉 Ze genieten van de traffic.


18. waarom werd de marketeer ontslagen als tapdanser?

👉 Ze wilde betaald worden per klik.


19. een seo-copywriter loopt een bar, café, pub en tavern binnen...

👉 Dat was de grap.


20. als een vegetariër en een seo-expert elkaar ontmoeten…

👉 Wie begint er als eerste over organisch?


21. waarom kunnen marketeers niet naar musicals kijken?

👉 Ze proberen continu leads te ‘vangen’.


22. waarom mislukte het fokprogramma van de digitale marketeer?

👉 Hij gebruikte alleen MailChimps.


23. wat drinkt een marketeer het liefst?

👉 Brandy (of brand-y).


24. waarom gingen twee marketeers niet trouwen?

👉 Ze zaten niet op dezelfde landingspagina.


25. waarom ging de digitale marketeer uit elkaar met zijn partner?

👉 Vanwege een gebrek aan engagement.


26. hoe groeide de visser zijn bedrijf?

👉 Met clickbait.


27. welk geluid maakt de horloge van een digitale marketeer?

👉 TikTok.


28. wat is het belangrijkste onderdeel van Oreo’s marketingstrategie?

👉 Cookies.


29. waarom houden marketeers van stand-upcomedy?

👉 Voor de impressions.


30. welk eten haten marketeers?

👉 Spam.

Inhoudsopgave
INTRO
The future of
co-creation in marketing
As digital transformation continues, the importance of co-creation in marketing will only increase. Companies that ignore this trend risk falling behind their competitors. But those that embrace and integrate co-creation into their marketing strategies will benefit from deeper customer relationships, greater brand loyalty, and ultimately, higher profits.

The future of co-creation is likely to see new technologies and platforms that make the process even more seamless and effective. Think advanced AI tools that analyze customer feedback in real time or virtual reality sessions where customers and brands can design new products together. Whatever the future holds, one thing is for sure: co-creation will remain at the heart of successful
marketing strategies.

Future of
             marketing

Frequently asked questions

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.

Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.

Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.

Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.

Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.

Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.

Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.
Wat je ook wel leuk zal vinden
Ontdek meer

Wil je weten wat voor jou gaat werken?

FunnelMotive

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Direct een gesprek met Pascal
Heb je vragen over jouw marketingstrategie of wil je weten hoe wij jouw bedrijf kunnen helpen groeien? Pascal staat klaar om met je mee te denken en een persoonlijk advies te geven.
Let's Talk
Get Free ConsultationBook ServiceSite MapGet in touchLocationsContactConsultancy
MarketingPower BIPower PlatformHelp Center/FAQsCustomer SupportLive Chat
Data Reporting & AnalysisUnderstanding data lakeData IntegrationAi AnalysisInstalling and TestingMaintainanceConsultingProject Management
Knowledge BaseEventsPress & MediaAbout UsCareersPress ReleasesPartnerships
Privacy BeleidAlgemene Voorwaarden
chevron-downchevron-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram