Hoe consistent iets doen je leven kan veranderen

Laatst kreeg ik een bericht van een enthousiaste lezer:

"Ik wil mijn schrijfroutine weer oppakken en dit jaar consistenter schrijven."

Dat raakte me.

In juni vorig jaar nam ik een drastisch besluit. Ik stopte met mijn baan als consultant, waarin ik dagen van 14 uur draaide, en vertrok naar Zuidoost-Azië om te reizen.

In het begin voelde dat fantastisch: totale vrijheid.

Maar na een tijdje kwam de onrust.

Ik deed niets productiefs, en dat begon aan me te knagen. Het is typisch, toch? Na jarenlang keihard werken, voelt stilzitten ineens alsof je tekortschiet.

Op een dag zat ik in een inspirerende co-working space op Bali. Er was een netwerkevent aan de gang, en ik raakte aan de praat met iemand die mijn kijk op alles veranderde.

Hij zei: "Je leeft zo’n boeiend leven – waarom begin je niet met bloggen?"

Ik lachte het weg. Maar toen vertelde hij dat hij geld verdiende met schrijven op een platform genaamd Medium.

Dat prikkelde mijn nieuwsgierigheid.

De volgende dag schreef ik mijn eerste artikel. Toen nog één. En nog één.

In de maanden daarna schreef ik bijna 100 blogs.

Ik werd verliefd op schrijven.

Schrijven gaf me een manier om mijn gedachten te ordenen, mijn ideeën vorm te geven en iets zinvols te doen tijdens mijn reizen.

In februari wilde ik iets nieuws proberen, dus stapte ik over naar schrijven op LinkedIn.

Maar eerlijk?

Ik vond het minder leuk. Het voelde stroef en minder als mezelf.

Toen kwam ik terecht op een ander platform, X, en alles viel op z’n plek.

Het voelde alsof ik gesprekken voerde.

Het schrijven voelde speels en vrij.

En hoewel mijn stijl is geëvolueerd, bleef één ding altijd hetzelfde:

Ik bleef schrijven.

Nu, terugkijkend, besef ik hoeveel schrijven voor me heeft betekend:

  • Mijn netwerk is sneller gegroeid dan ik ooit had durven dromen.
  • Ik heb geweldige mensen ontmoet die vrienden, samenwerkingspartners en klanten zijn geworden.
  • En ja, ik verdien inmiddels een inkomen door iets te doen waar ik van hou.

Als jij erover denkt om dit jaar meer te gaan schrijven: begin klein.

Post een gedachte.

Schrijf een korte alinea.

Stuur een e-mail.

Gewoon beginnen.

Je hoeft niet perfect te zijn – je hoeft er alleen maar te staan.

Jij kan dit.

Inhoudsopgave
INTRO
The future of
co-creation in marketing
As digital transformation continues, the importance of co-creation in marketing will only increase. Companies that ignore this trend risk falling behind their competitors. But those that embrace and integrate co-creation into their marketing strategies will benefit from deeper customer relationships, greater brand loyalty, and ultimately, higher profits.

The future of co-creation is likely to see new technologies and platforms that make the process even more seamless and effective. Think advanced AI tools that analyze customer feedback in real time or virtual reality sessions where customers and brands can design new products together. Whatever the future holds, one thing is for sure: co-creation will remain at the heart of successful
marketing strategies.

Future of
             marketing

Frequently asked questions

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.

Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.

Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.

Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.

Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.

Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.

Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.
Wat je ook wel leuk zal vinden
Ontdek meer

Wil je weten wat voor jou gaat werken?

FunnelMotive

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Direct een gesprek met Pascal
Heb je vragen over jouw marketingstrategie of wil je weten hoe wij jouw bedrijf kunnen helpen groeien? Pascal staat klaar om met je mee te denken en een persoonlijk advies te geven.
Let's Talk
Get Free ConsultationBook ServiceSite MapGet in touchLocationsContactConsultancy
MarketingPower BIPower PlatformHelp Center/FAQsCustomer SupportLive Chat
Data Reporting & AnalysisUnderstanding data lakeData IntegrationAi AnalysisInstalling and TestingMaintainanceConsultingProject Management
Knowledge BaseEventsPress & MediaAbout UsCareersPress ReleasesPartnerships
Privacy BeleidAlgemene Voorwaarden
chevron-downchevron-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram